Sunday, January 18, 2009

Butterfingers @ Istana Budaya


WOW!
aku teruja!
itu saja yg boleh aku katakan
once aku masuk ke
dalam dewan Lam.....Sari....
( tak ingt a plaks.. ahaks )

sangat cantek..
sangat menarek..

around 8.45pm...
baru la event bermula..

dimulakan dgn
seorang perempuan..
yg potpet2 psl undang2 IB..
ok ok..
kitorg da phm..

lps tu..
HUJAN kua..
mak aii..
gua tangkap cintan
dan mmg LEBAT betoi..
especially lagu
AKU SKANDAL~!
[ tetiba teringat dkt sumone... ]

HUJAN cuma perform 4 lagu :-
1. Rantai Rasa Cinta
2. Bila Aku Sudah Tiada [ lagu tema aku ]
3. Pagi Yang Gelap
4. Aku Skandal

then after dat..
pempuan pot pet2 tadi kua lagi
diz time dia gtau..
pihak IB still nmpk ade org
tak reti bahasa n tak dgr cakap
"OIIII OFF HANDPHONE ARRRR,
JANGAN AMEK GAMBO!!!!"
aku tlg jerit dalam hati...
tetiba aku kuakan mp3 player aku
pastu...
aku kene laser!!!!
huwaaaaa...
aku pun gtau ar..
bukan hphone ar..
mp3 player..
huhuhuhuh~

kecik ati aku..
da ar aku da off hp awl2
camera pun aku simpan wat pekasam
huhuhuhu
menchik!!!
tapi aku tau.. itu t/jawab diorg..
AKU REDHA...

then... taraaa...
butterfingers pun kua..
teruja laks aku tgk diorg
wpun sebenarnye
aku hny knal nama EMMET
beberapa jam sebelum show bermula
wakkakakaka...

dan..
persembahan diorg
mmg tip top abes...
gua mmg ske diorg perform
kalo korang tak ske..
tu hal korang..
ade aku kisah..
ahaks~

senarai lagu yg Butterfingers perform..
baaaaaaanyak.... tapi tak cukup bg aku!
Aku ske lagu... "Mati Hidup Kembali"
touching.. ahaks~


dan...
aku berjaya
dapatkan CD KEMBALI
apebila setelah abes show..

dan
"wa support local band!"


EMMET
hehehe..
encem n cute..
funny n mamat blur...
i like him.. ahaks~

Loque
funny guy also...
but already got tunang..
huahuahua~
tgk dia maen gitar..
aku terasa cam ..
eiiii.. beshhhhhnyeeeee..... lajunyeeeee...

bass man...
kadak kot nama dia..
ske gilerk tgk dia maen bass~
erma tangkap centan...

LOKO
drummer ni muke cam
penyanyi kumpulan SCAN... ahaks
[ dari jauh aaa... dkt tkde la plaks ]

dan..
ini gambor aku dan Noh..
comei laks si Noh nih..
wakakkakak


dan..
( dan lagi.. brape bnyk dan arrrr...)
aku nak ucapkan jutaan terima kasih
kepada Kak Esah aka Ermalina
kerna menyemponser tiket
pegi balek ke Konsert ini

dan tk lupa kepada
Emilia Hadi Mawi.. a.k.a Kak Emi ku
kerna tolong dapatkan tiket ini utk kitorg
tiket lajuuuuu ooooo..

nextime..
ade gigs BF..
insyaAllah bleh join lagik...

7 comments:

Unknown said...

hahahhaa .. keterujaan ku terasa hingga ke saat ini...

butterfingers, hujan .. u all rawk! :D

aizuemi said...

ye betoi~ aku juga begitu~!

Unknown said...

cute kan noh.. hahaha :D :D ilebiu wakakaaa

kadak? i love the way dia main bass tu hakhak.. ada gaya hihi .. walopon xsehensem emmet :D

Hazniza Zin said...

1st time masuk IB ke??1st preview kata IB sgt menarik .. ke ada hiasan pentas?

pejal82 said...

aku suke vio pipe..

aizuemi said...

esah ske kadak gilek2...

kak ieja.. selama ni masuk yg dkt pentas beso tu.. ni pentas dia kecik je..

pejal.. sme lagu besh.. jatuh hati lak aku..

alomkntelo said...

alo bos...Loko mmg bekas pemain drum Scan la..