Saturday, December 24, 2011

[ Me ] - Praying For The Best~

Dear guys ..

24 November 2011 .. adalah hari sibuk aku .. bukan nyer siap sedia utk celebrate krismas, sbb perayaan tu xde kaitan hidup mati pun dgn aku...


orait.. pagi aku n En Suami da terus gerak PERODUA USJ ( sebelah MyDin USJ ) , utk pergi servis kereta .. Al-maklumlah, mileage bergerak sepantas kilat lately nih.. Siapa2 nk dapatkan perkhidmatan nasihat yg OK dan terbaek, leh cari Halimatus di PERODUA USJ ( ckp jer kwn aizuemi ) hahahahahaha~


OK ,, lepas tu, kitorg gerak ke Bandar Saujana Putra .. nk g tgk kedai langsir tu .. nk mintak tlg utk setelkan hal LANGSUIR .. eh.. langsir kat rumoh tuh .... alih2 kedai tutop.. Tapi kaki kami melangkah plak ke kedai HOME DECO yg ada kat situ .. so, dgn rasa x bersalah, aku dpt beli sofa .. da murah, aku beli jer ar .. sementara duit aku x dialirkan ke tmpt2 x sepatutnyer.. OK! done!


OTW nk gerak blk dr BSP tu, aku n En Suami singgah plak di rumah contoh Pearl Villa Townhouse. Ala, tak jauh pun.. so, saje la jenguk2 tengok.. aku mcm suka rumah tu sejak dari 1st time aku, Qayyim dan Danial g tgk .. tapi .. ntah la .. minat jer la kot .. nk beli tu, belum tiba masa lagi..



Orait.. da hampir 1.30pm .. kitorg gerak lik ke dalam hutan serdang .. Solat and bersiap kejap , pastu terus gerak ke Ampang .. aku da lama x lalu MRR2 .. dan aku da lama x ke Ampang .. tapi alhamdulillah, walaupun JEM tahap mahadewa .. aku sampai juga ke Klinik Fauziah .. Apa aku buat jauh2 kat Klinik Fauziah di Ampang tu? hehehe.. aku saje je pegi buat 2D, 3D dan 4D utk little H aku ..


Haaa.. ape korang nmpk?
aku nmpk kaki dia jer .. 
ni dia duk sibuk tutup muka dia dgn kaki dia tu.. 
MALU .. mcm mama dia.. 
muhahahhaa~



Alhamdulillah.. 
lepas makan Twiggies, tetiba dia da kurang malu.. 
Da nak amek gambar.. 
Tak sabar rasanya nak tunggu dia keluar..



Dan syukur alhamdulillah jugak...
Menurut sonographer nih, 
semua dalam keadaan selamat ...




* ok .. aku da malas nak sambung cerita kesibukan aku, wpun blk dr Ampang ni aku g putrajaya *
* sorry kalo korang rasa aku tak patut taruk gambaq ni kat sini *
* mungkin hangpa nk ckp aku terlajak excited *
* tak kisah la.. yg penting hangpa doakan kesejahteraan kami berdua *






3 comments:

Unknown said...

syoknya tgk gmbr tu...

zamzunita said...

wah..aku plak excited tgok..'sy suka..sy suka' ;D

aizuemi said...

Aida
tu ar .. sy pun syok jugak..

Zam
tgu time ko plak lps nih .. sy pun akan suka suka suka